مشخصات چكش لاستيكي جنيوس مدل 590524

در اين بلاگ از بلاگ هاي دكتر ابزار به معرفي انواع

مشخصات چكش لاستيكي جنيوس مدل 590524

۷ بازديد

مشخصات چكش لاستيكي جنيوس مدل 590524 

چكش لاستيكي جنيوس يك محصول بسيار با كيفيت تايواني است كه از نظر جنس و كيفيت و نوع ساخت بسيار عالي مي باشد. از مشخصات فني اين چكش مي توان به دارا بودن دسته چوبي و ارگونوميك اشاره نمود كه در حين كار به خوبي در دست كاربر قرار مي گيرد و مانع از خستگي زود هنگام كاربر مي شود. از ديگر مزاياي استفاده از محصول فوق، دارا بودن سري پلاستيكي و مناسب جهت ضربه هاي محكم بدون ايجاد خرابي مي باشد.سري اين ابزار دستي محكم به دسته متصل شده و بسيار ايمن نيز مي باشد.طول اين محصول تايواني برابر با 330 ميليمتر بوده و وزن آن برابر با 680 گرم مي باشد. در حين سبكي اين ابزار بسيار مقاوم است. و يك پيشنهاد مناسب جهت انجام كارهاي ساختماني, عمومي صنعتي مي باشد. اين محصول مانند ساير محصولات شركت جنيوس همراه با ارائه گارانتي اصالت و سلامت فيزيكي به كاربران عرضه مي گردد.

مهمترين ويژگي چكش لاستيكي جنيوس 

  • چكش لاستيكي از نظر جنس و كيفيت و نوع ساخت بسيار عالي مي باشد.
  • طراحي با اصول ارگونومي، زيبا و خاص كه در حين كار به خوبي در دست كاربر قرار مي گيرد و مانع از خستگي زود هنگام كاربر مي شود.
  • مناسب جهت ضربه هاي محكم بدون ايجاد خرابي مي باشد. 
  • چكش لاستيكي محصول شركت جنيوس و ساخت كشور تايوان است.
  • در نهايت در فروشگاه دكتر ابزار مي‌توانيد اقدام به انتخاب و خريد محصول مورد نظر نماييد.مشاورين فروشگاه دكتر ابزار در كنار شما هستند،تا تجربه خوشايندي از خريد و سرويس خود داشته باشيد.

     

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.